jnagys

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

inlägget kommer bli långt, stå ut med det :)

Av jennifer nagy - 21 februari 2010 17:27

yes, äntligen hemma.

det är faktiskt jätte sköööööönt.

har blivit sjuk också :(

igår i bussen trodde jag att jag skulle ... dö ??:S


asså seriöst, hade hög feber, ont i halsen , öronen

ont i huvudet mådde illa , frös , ja allt man kan ha ?

tyckte verkligen synd om mig själv men hade underbara

folk som hjälpte mig och tröstade mig , tack <3


har haft det huuuuuuuuuuuuuur bra som helst i moena, italien.

det har vvarit toppen och har varit med så underbara människor

tack för att jag fick uppleva detta med just er<3


jag möttes av massvis av snö här i gbg,

och mitt älskade barn flingan, tillsammans med familjen.

hahha förresten så tror jg att ni kan gå in på davids facebook

för jag tror han har lagt in en jätte rolig film på oss i bussen

"paradise hotel bussen , reklam" haha, han har eller så kommer han göra det.

haha så jävla goa e ni david och adam :D



men nu är jag klar, ska vila och äta taco till män som hatar kvinnor.


ha det bra nu sötizzzar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer nagy - 4 mars 2010 20:19

nu har jag bestämt mig för att sluta blogga, men tar ej bort den sså kanske lägger in lite grejer då och då som minnen :D     puss på er fina saker ...

Av jennifer nagy - 1 mars 2010 20:55

haha förlåt att jag kallar er bitches :( har gjort det hela dagen, till och med kallat min lärare det. FÖRLÅT SAMUEL!!! han kmr aldrig förlåta mig  ? eh skit samma det är ju inte jag som vill sätta på han CAMILLLA!     har shoppat lite id...

Av jennifer nagy - 28 februari 2010 16:58

jag vill hopppa av skolan, efter jag gått ut nian.   jag skojar inte nu , men jag är så jävla skoltrött att jag inte ens orkar gå ut och träffa mina kompisar? det endajag gör är att slappa hemma. jag orkar inte skolan längra. jag vill bara ...

Av jennifer nagy - 28 februari 2010 15:48


jaha, nu ska jag nog börja blogga igen eftersom jag kan ta massa fina bilder nu med min nya snygga kamera.    fin ellerhur ?(A) ...

Av jennifer nagy - 22 februari 2010 20:27

jag är sorry cissi, nu slutar jag att blogga - tack för mig !   för det första, så har jag rätt många läsare men var fan är kommentarerna ? för det andra har jag ingen bra kamera jag kan ta bilder på mig och det jag gör på. jag kaaaaaaaaa...

Presentation

jennifer nagy
16 år den 16 feb
pojkvän ja
och massa goa vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards